loading...
♥♥♥کسب درآمد---دختران ایرانی♥♥♥♥♥♥
copy-paste بازدید : 34 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

گوشه حياط عين گداها نشستم رفيقم اومده ميگه هژير بيكاري؟ميكم پ ن پ استاد دانشگاهم منتظرم شاگردام برن سر كلاس منم برم درسو شروع كنم.

 

دیروز رفتم خونه خانمم از رو کتم یه موی بلند پیدا کرده برگشته با اخم میگه این موی خودمه ؟؟؟؟ :((((

میگم پـَـ نـَـ پـَـ یکی از موهای خودمه که بصورت خودجوش بلندتر از بقیه شده ولی چون رفته تو انزوا افسردگی حاد گرفته و افتاده مُرده :llll

میگه حالا که رفتم ازش تست DNA گرفتم :(((

اگه موی خودم بود که هیچ ولی اگه موی کس دیگه ای بود خودت میدونی چیکارت میکنم :(((

من :llll 

من )":

 

 

 

 

دیروز تو مدرسه معلممون داشت 2 ساعت راجع به این معتادا که برا پول خونواده اشونو میکشن صحبت میکرد یه دفعه یکی از بچه ها دستشو بلند کرد پرسید عاقا اینا عملی ان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتم پ ن پ تئوری ان!!!!!!!!!! اینا هنوز امتحانای عملی شونو ندادن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی با یه همچین بچه هایی درس میخونیم ما؟!؟!؟

معتادا : ))))

عملیا : )))))))

تئوری ا : )))))))))))))))

من که داشتم زمینو میجویدم :)))))))))))))))))))

خود خنگش: :(((((

استاد: تعریف نکنم بهتره

 

 

 

 

 

یه روز چند نفر تو چمنزار نشسته بودن بعد یکی میات بهشون میگه که شما اومدید این جا تفریح . بعد اونا گفتن پ ن پ اومدیم به صورت گله ای بچریم.

 

مگس نشسته رو برنج،به خواهرم میگم:ای وای مگس......میگه:بکشمش؟؟؟!!!!میگم پ ن پ...زشته برنج خالی بخوره یکم براش خورشت بیار.

 

 

فامیلمون اومده خونمون میگه از وقتی بخاری گذاشتین خونتون اینقدر گرم شده ؟

گفتیم پـَـــ نــه پـَـــ از وقتی توی کانون فرهنگی آموزش ثبت نام کردیم !

 

اون دخمل نخبه بود كه گفتم سر كلاس خواب بود و واحداشم به اذن خدا پاس ميشه؟يادتونوه؟؟؟؟اول ترم سر كلاس زبان فني بوديم در زد اومد تو استاد ازش پرسيد با من كلاس برداشتي؟نه گذاشت نه برداشت گفت پ ن پ داشتم رد ميشدم گفتم يه سري بهتون بزنم!!!!!!!!!!!!!!

خدايا چ س مثقال شانس عنايت فرما استاده خنديد بهش كفت بياتو درم ببند.

حااااااااااالااااااااااااااا ما اگه بوديم يه راست كميته انضباطي

اي بابا اي بابا.

 

 

شکمم درد میکرد دستم و گذاشته بودم رو شکمم بعد دوستم میگه شکمت درد میکنه ؟

گفتم : په نه په رود کوچیک رو بزرگم دعواشون شده دارم میگردم پیداشون کنم اشتی شون بدم:D

 

 

 

 

بعد دو ماه از سربازی برگشتم بچه خواهرم که یک سال و نیمشه رو دیدم میگم وای این همون علیرضا کوچوله اینقد بزرگ شده؟ خواهرم میگه : پ ن پ wive اش رو زدیم رو larg icon .

 

صبح اول صبحی نشستم توتاکسی یه دختره با کلی افاده تا اومد بشینه بغل دستم،یهو با صدای بلند باد در کرد!خیلی خودمو کنترل کردم باور کنین خیلی،ولی یهو پوکیدم از خنده چشام هم پراشک...!بعد برداشته میگه چیه خنده داره؟!!منم گفتم پ ن پ این اشک شوقه توچشام!!!!

 

رفتم گل فروشی گل بخرم یه گل خوشگل بزرگ دیدم برگشتمگفتم :آقا این طبیعیه؟؟دختر 5ساله دراومد جلو همه گفت په نه په سزارینه!

واقعن اينا بچه هستن؟؟

من كه شك دارم

 

 

داداشم از پرسید : مزدور یعنی خائن . جاسوس !!! گفتم : پـَـ نـَـ پـَـ نوعی موزِ كه در مناطق دور میروید

 

 

رفتم اموزشگاه رانندگی تو کلاسش نشستم دختره برگشته بهم میگه توام اومدی رانندگی یاد بگیری گفتم پ ن پ اومدم اموزش هول دادن ماشین در مواقع اضطراری یاد بگیرم

 

 

مامور سرشماری: برای روشنایی منزلتان از نیروی برق استفاده میکنید؟

من: «پ نه پ»، دوتا مشعلدار استخدام کردیم، شبا میان خونمون رو روشنایی میبخشن

 

نون خریدم دارم میرم اتاقم دوستم رسیده میگه داری میری اتاق میگم پ ن پ نونا حوصلشون سر رفته آوردم دور بزنمشون حالا هم دارم میبرم شهر بازی؛

آخه دوسته من دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گیج میزنه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کسب درآمد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 155
  • بازدید کلی : 10,893